onsdag 22 februari 2012

PRAO, Onsdag.

Dagens PRAO fortsatte  jag  med att packa upp de varor som kom med leveransen igår.
Det tog oss en bra stund att packa upp alla varorna innan jag tillskrevs ett nytt jobb. Nu skulle jag plocka i ordning alla de "bygg-material", de spjut och "avdelare" där alla varor är upphängda/placerade och de finns på varje hyllplan. Det tog mig en stund att plocka i ordning bland kaoset men, jag är ju van vid att städa mitt rum. Efter att jag plockat i ordning bland allt så fick jag plocka upp "buffen", de lagerplatserna där allt som inte får plats på varuhyllorna ligger. Det var i kort min dag på PRAO på Biltema.

Misstag: 1

1 kommentarer:

Maria sa...

Hej
Vad många roliga ord det finns på ditt jobb!
Du får gärna komma hem och röja i mitt kaos också för
du verkar ju vara riktigt duktig på det.
Kolla om du får använda någon bild för att visa något av
de roliga orden.
Vi ses/Maria

Skicka en kommentar