tisdag 21 februari 2012

PRAO på Biltema; Första dagen.

Måndag.

Jag började den första dagen kl. 9:00 med att prata med den varuhus-ansvariga som berättade för mig om grunderna och gav mig det jag behövde för att jobba. T-shirt, penna, kniv, nycklar och sådant. Det första "arbetet" jag fick var att stryka min tröja. När min tröja var nytrycken fick jag en genomgång av varuhuset och lagret av en anställd. Han visade hur man "frontade", plockade upp varor och hur jag skulle hitta var varje vara skulle placeras. Sedan fick jag packa upp glykol i bilvårds-rummet. När klockan var runt 10-10:30 så kom en annan anställd som jag skulle följa med under dagen. Resten utav tiden den dagen "frontade" jag nästintill allt.

En bra första dag!


Misstag ≈ 3


Allt som allt; ibland må jag känna mig som Ica praktikanten Jerry, men det går bra ändå!



0 kommentarer:

Skicka en kommentar